5 Temmuz 2012 Perşembe

Golden Lady 2012 Yaz Oje Koleksiyonu


Merhaba :)

10 gündür oje yazısı yazmıyordum. Tırnaklarımdan biri dipten kırıldı ve mecburen hepsini kısaltmak zorunda kaldım. Tırnaklarım kısayken de ellerim ojelere hiç gitmiyor. Ojesiz ojesiz dolaşıyorum ortalarda :(

Fakat bugün Golden Lady'nin yeni oje koleksiyonunu sizler için sürüp sürüştürdüm. Bakalım beğenecek misiniz :)

Golden Lady 2012 yazı için birbirinden farklı 10 adet renk çıkartmış. Benim bu koleksiyonda bayım bayım bayıldığım 3 renk var. 444,448 ve 442'yi her oje severin mutlaka edinmesi gerektiğini düşünüyorum :)


443  koyu turuncu renkte bir oje. Kabak rengi gibi diyebilirim :) Sürümü ve kıvamı oldukça başarılı. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz.
446 koyu turkuaz renkte parlak bir oje. 2 katta opak bir görüntü oluşturuyor fakat ben üç kat uyguladım. Kıvamı ve sürümü gayet başarılı.



442 mata yakın metalik yeşili bir renk. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Kıvamı ve yapısı oldukça başarılı. Metalik olmasına rağmen fırça izi bırakmıyor olması çok çok güzel. 
449 ışıltılı sarı bir renk. Tırnaklarımda 3 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. 442 ve 449'un uyumuna tek kelimeyle ba-yıl-dım!



451 şu ana kadar bir Türk markasında karşılaştığım en başarılı neon oje diyebilirim. Opaklığı, yapısı, parlaklığı muhteşem. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz
450 kiremit kırmızısı renginde bir oje. Bu renk bana yazdan çok sonbaharı anımsattı. Yaz koleksiyonuna pek uymamış gibi sanki :) Tek katı bile yeterli oluyor fakat ben 2 kat uyguladım. Yapısı ve sürümü gayet başarılı.



444 çivit mavisi renginde bir oje. Fakat ışığa göre rengi mora da dönüyor. Bu seri içinde tek bir rengi seç deseniz kesinlikle tercihim 444'den yana olurdu :) 
445 gök mavisi renginde bir oje. Yapısı ve kıvamı gayet başarılı. Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz.



448 soluk mavi bir renk. Bu renginde 450 numara gibi kesinlikle sonbahar rengi olduğunu düşünüyorum. Fakat favorilerim arasında olduğunu yukarıda belirtmiştim :) Tırnaklarımda 2 kat uygulanmış halini görüyorsunuz.
447 nane yeşili renginde bir oje. Tırnaklarımda 3 kat uygulanmış halini görüyorsunuz. Yapısı ve sürümü gayet başarılı. 


11 yorum:

  1. oyy yerim kızım senin minnak tırnaklarını :) Çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minnak diyo ya :(
      zaten kısa diye krizdeyim yarama tuz dökmee :D

      Sil
    2. tamam tamam sustum :D

      Sil
  2. renkler süper çok beğendim :)
    http://doyoulikend.blogspot.com/ Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy kıyamam bee,ben de tırnaklarımı mecbur kısalttığım zamanlar bütün hevesim kaçıyor. Oje bile süresim gelmiyordu :( Anlıyorum seni yavrum . Benim tırnaklarda da şuan çimen yeşili olan var, çok sevdim :D Tırnaklarının hızla uzaması dileğiylen,öperim sevgileeeer :P :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaah ah beni anlıyan biri çıktı sonunda:D
      Saol kuzucum benim ♥

      Sil
  4. yakışmış cnm, hepsi çok şirin :)

    YanıtlaSil
  5. İçim açıldı çok güzel renkler seçmişsin :)
    ben de bloguma ve çekilişime beklerım.

    http://myshimizu.blogspot.com/2012/06/markozi-age-kozmetik-sponsorlugunda-bol.html

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...