10 Mayıs 2012 Perşembe

L'oreal Rouge Caresse Ruj / 07 Cheeky Magenta

Merhaba :)

Geçen ayın en güzel süprizlerinden biride şüphesiz L'oreal Rouge Caresse Ruj idi. Kutuyu açar açmaz bu renk benim için fazla iddialı diye düşündüm fakat uyguladıktan sonra bu fikrim tamamen değişti. Yumuşak ve hafif yapısından dolayı kat kat uygulayarak renk tonunu kolayca ayarlayabilmek mümkün. Tek katta lip balm tadında bir görüntü ortaya çıkıyor. Ben çok koyu rengarenk dudakları sevmiyorum. Ruj yerine renkli lipbalm kullanmayı daha çok sevenlerdenim. Dolayısıyla bu ruj tamda benim gibiler için üretilmiş diyebilirim :) Kalıcılık ve nemlendirme açısındanda başarılı buldum.  16 renk seçeneğinin olmasıda çok büyük bir artı diye düşünüyorum.  

Kısacası bu ruj benim beklentilerimi çok güzel şekilde yerine getirdi :)

  Dudaktaki duruşu ise bu şekilde


L'oreal Paris ürün için ne demiş bakalım


Hava kadar hafif bir dokunuş, yumuşak bir uygulama lüksü, rahat ve kolay kullanım,günün her anında kullanılabilecek canlı ve parlak renkler...

16 renk seçeneği ile önerilen tüketici fiyatı ise 29,99 TL.


*Ürün  L'oreal Türkiye tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir.

8 yorum:

  1. Ne kadar şanslısın :) çok güzel görünüyor gerçekten :) güle güle sür ;)

    YanıtlaSil
  2. Harika bir ruj Aswang. Ben de saydam yapılı hafif renkli rujları severim. Bayıldım bu seriye heme siparişlerime ekleyeceğim. Bu arada makyaj blogları olarak çok şanslısınız. Ne güzel, firmalar destekçiniz oluyor. Biz kitap bloglarının nedir bu yayın evlerinden çektiği; sponsor bulacağız diye telef ediyoruz kendimizi. :) Pembe top ne merak ettim.

    Bir de bugün bloğumda yeni aldığım kozmetik ürünlerine yer verdim. Belki ilgini çeker. Yorumlarını bekliyorum. ;)

    http://delikitap.blogspot.com/2012/05/kazandgm-blog-cekilisi-ve.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende bendensin demek. O halde hemen bu seriyi herhangi bir mağazaya gidip mutlaka dene diyorum :)
      Pembe olan şey balon heheh :) Bu ürünü hava kadar hafif sloganıyla tanıttıkları için balonda tanıtım amaçlı kutuya konmuş. Bu yorumu yayınlar yayınlamaz bloguna ışınlanıyorum bakalım neler almışsın :)

      Sil
  3. yok böyle mükemmel bir renk yaa bittiim

    YanıtlaSil
  4. ayy şahane bir renk güle güle kullan

    YanıtlaSil
  5. byıldım rengıne cok cok yakısmıss
    bu arada blogumda 3 kısıye ıstedıklerı ayakkabıyı hedıye edıyorum :) cekılısıme beklerım :) sevgıler :)

    http://zeysfashionroom.blogspot.com/2012/05/dikkat-hediye-varrrrr-giveaway.html

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...