3 Nisan 2012 Salı

31 Day Challenge Day 21 : Inspired By A Colour

Merhaba :)
 31 gün konseptinin benim için en heyecan verici bölümüne sonunda gelebildim :) Bir konudan ilham alınan tırnaklar bölümünde bugünkü konumuz bir renk :) Ben yeşil renkten ilham aldım ve ortaya böyle bir manikür çıktı. Ayıptır söylemesi okuldada pek sevildi bu manikürüm heheh:D Bakalım siz beğenecekmisiniz :)





Ben bugünün manikürü için Golden Lady nin 431 nolu ojesini ve Golden Rose un 04 nolu ojesini kullandım. 


*Golden Lady No:431 firma tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir.


5 yorum:

  1. üşenmeden nasıl da uğraşmıssın tek tek :) ama değmiş doğrusu çok şirin olmuşlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım :) Zor değil aslında çok kısa sürede yaptım :)

      Sil
  2. Ayy ben de yapıcaktım böyle bişey üşenmezsem yapcem eline sağlık yiiiruuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşencek bişi yok bee 2 dakikalık iş :D Kap tığını otur masaya :D

      Sil
  3. cok tatli olmusssssssssss ayyyy cok sevdim:)
    www.pelininstyle.com

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...