8 Mart 2012 Perşembe

La-Roche Posay Nemlendirici Çekilişimin Sonucu


Merhaba :)
Bildiğiniz gibi 16 Şubat tarihinde La - Roche Posay Türkiye'nin katkılarıyla bir çekiliş başlatmıştım ve 10 Mart 2012 tarihinde çekilişimin sonlanacağını duyurmuştum. Fakat çekiliş yazısını yazarken okulun yoğun olabileceğini hesaba katmamıştım. Birtek yarın boş günüm ve yarınıda büyük ihtimal dışarıda geçireceğim için çekilişi 8 Mart saat 00:00 itibari ile sonlandırdım. Kazanan arkadaşlara hediyelerini bir an önce ulaştırabilmek için çekilişimi 2 gün erken bitirdim.

Çekilişi random.org aracılığıyla gerçekleştirdim ve gerçekleştirirkende videoya çekmeyi ihmal etmedim. Malum bir kaç gün önce başka bir blogda  çekiliş krizi yaşandı ve kimsenin kafasında soru işareti kalmasını istemem. 

Neyse lafı daha fazla uzatmadan hemen çekilişimin sonucunu açıklamak istiyorum :)

Çekiliş yazımdada belirttiğim gibi 2 kişi La-Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici 1 kişi ise La-Roche Posay Hydreane Riche Nemlendirici kazanacaktı. 




Formda işaretlediğiniz şıklara göre iki farklı liste oluşturdum. 

Hydreane Legere şıkkını işaretleyip formu dolduran kişiler ve + haklarla beraber listeye 189 isim yazıldı. 
Hydreane Riche şıkkını işaretleyip formu dolduran kişiler ve + haklarla beraber listeye 61 isim yazıldı.

Bakalııım şanslı 3 kişi kimmiş :)



La-Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici kazanan 2 izleyicim





La-Roche Posay Hydreane Riche Nemlendirici kazanan 1 izleyicim
 





Kazanan izleyicilerimin bıraktıkları mail adreslerine bilgilendirme maillerini gönderdim. Pazar günü saat 12:00'a kadar kendilerinden cevap gelmezse çekilişi tekrarlayacağım. Bilginize.


Çekilişime katılıp güzel yorumlarını, isteklerini, tavsiyelerini belirten herkese ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Hepinizi seviyorum :) bir başka çekilişte görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...