11 Şubat 2012 Cumartesi

La-Roche Posay Hydreane Legere Nemlendirici

Merhaba,
 Bu ürün yaklaşık 1 hafta önce elime geçti ve net yorumlar yapabilmek için 1 hafta boyunca sabah ve akşam olmak üzere günde iki kez kullandım. Kullandığım şu nemlendiriciden sonra başka bir ürün arayışına  girmek gibi bir niyetim yoktu. Fakat bu ürün fikrimi tamamen değiştirdi. Neden diyenleri duyar gibiyim :)))
Cildim son bir kaç haftadır fazlasıyla hassaslaşmıştı. Yanak bölgemde kızarıklık sivilcelenme sorunu başlamıştı. Böyle bir şeye ne sebep oldu hala anlamış değilim fakat cildim ciddi anlamda kötüydü diyebilirim. Bu kremin cilt üzerinde iyileştirme özelliği varmı bilemiyorum ama bende böyle bir etki yarattı. Yukarıda saydığım tüm sorunlar bu 1 hafta içerisinde tamamen düzeldi. Cilt tipimin karma olduğunu daha önce bir kaç yazımda belirtmiştim. Çene ve yanak bölgem kışın inanılmaz kuru oluyor. Özellikle son bir kaç haftadır bu kuruluk daha fazlaydı. Bu krem sürdüğüm andan itibaren o kuruluğu aldı ve cildimi neme boğdu diyebilirim. Hemde bunu cildimi yağlandırma yapmadan başardı. Ayrıca ciltte yumuşacık pürüssüz bir his bıraktığınıda söylemeden geçemiyeceğim. Yatmadan önce sürğüm kremin nemlendirme etkisi sabah kalktığımda bile devam ediyordu desem abartmış olmam. Ayrıca makyaj bazı olarakda kullanılabileceği söylenmiş. Buşekildede denedim ve sonuç gayet başarılı. Cildi yumuşattığı ve neme boğduğu için fondöten - kapatıcı  cilt üzerinde kayıyor. Buarada ürün parabende içerimiyor. Kısacası canlarım ben bu nemlendiriciyi çok sevdim. Ürün 29 şubat tarihine kadar 29,90 TL yerine 19,90 TL’den satılıyor.  
Hala aradığınız nemlendiriciyi bulamadıysanız indirim fırsatını değerlendirmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. 
Bendeki ürün normal/karma ciltler için olan legere versiyonu. Birde kuru ve çok kuru ciltler için olan riche versiyonu var. Bilginize :)
Beni bu ürünle tanıştıran L'oreal Türkiye ekibine ve Aslı Hanıma burdan bir kez daha teşekkür ederim.. 

Kutu üzerinde yer alan bilgiler


İçerik





 HYDREANE LEGERE

Günlük nemlendiriciniz Hydreane ile
hassas cildiniz neme doysun

Normalden karmaya dönük ciltleri mükemmel bir şekilde nemlendirir. Ferahlatıcı ve cildi yağlandırmayan dokusuyla Hydreane Legere, içerdiği La Roche – Posay termal suyu ve yeni nesil su taşıyıcıları hidrolipidlerle cildi nemlendirir ve suya doyurur. Paraben içermez.

 

*Ürün L'oreal Türkiye tarafından tanıtım amaçlı gönderilmiştir. Görüşlerim tamamen objektiftir.

3 yorum:

  1. bende son bir haftadır kullanıyorum, çok memnunum.

    YanıtlaSil
  2. bendede riche var canım, kalitesini kanıtlamış bi markanın ürününü keyifle kullan:)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...