21 Ocak 2012 Cumartesi

Pixe lol kazandım :)



Merhaba :)
Bir kaç gündür buraya yazı girmiyorum. Salı gününe yetiştirmem gereken bir mozaik var ve kafayı onunla bozmuş durumdayım. Bilgisayarın başına geçmişken elime bir kaç gün önce ulaşan bu şirin ötesi şeyi sizlerede göstermek istedim :)
Bu güzellikleri The Lizard Queen isimli blogun sahibi sevgili Gizem'in düzenlediği çekilişte kazandım.
Nedir bunlar diyenleri duyar gibiyim :)))
 Pixe lol, Hilal Özbey ve Beste Zeybel adlı iki reklamcı arkadaşın markasının adı. Pixe lol,   arkasını pixel art’a dayamış tasarım, kolye ve badgelerden oluşuyor. Fakat  bunların dışında siparişe göre büyük ev ve ofis objeleri de yapıyorlarmış.
Malzemesi nedir bir fikrim yok fakat oldukça sağlam ve kaliteli olduğunu söyleyebilirim. Ben beğenmekle kalmadım bayıldıııım :) Sizede çok güzel değil mi? :)
Ben çekiliş ile mantar şeklinde olan broşu kazandım. Diğeri ise kendilerinin bir süprizi. İkiside birbirinden güzel :) 
Pixe lol'un bunlar dışında bir çok modelide mevcut. Eğer diğer modelleri incelemek - satın almak isterseniz aşağıdaki linklere bakabilirsiniz 






Gizemin bloguna gitmek için tık tık
Sevgili Gizem'e ve Pixe lol'a buradan birkez daha teşekkür ederim :)
Pamuk hanım Pixe lol'ları görünce çıldırdı! :))))
Görür görmez ısırmaya, oynamaya, benim o benim o muamelesi yapmaya kalktı ama hayalleri suya düştü :D

3 yorum:

  1. süpermiş, çok da tatlı ya bu mantarcık :D pamuk hanım da bayılmış belli ki :) güzel günlerde kullan!

    YanıtlaSil
  2. ah ben o pamuk'u yerim! cok yakismis pamuk'a. :)) begenmene cok sevindim. guzel gunlerde kullanman dilegiyle. sana ve pamuk'a sans getirsin. :))

    YanıtlaSil
  3. @whats next teşekkür ederim canım :)

    @gizem Teşekkür ederim canııım :)))

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...