16 Ocak 2012 Pazartesi

Haftanın Fotoğrafları #5

Merhaba :)
Bu bölümü yaklaşık 3 haftadır aksatıyorum. Ödevdi sınavdı derken makinayı elime almaya fırsat olmadı. Fakat bundan sonra düzenli olarak devam edeceğim :)





Pamuk şeker alalım diye annem tutturdu desem inanırmısınız? :)))))








Sahile giderken Pamuk hanımın burun kıvırdığı mamayıda yanıma almıştım. Bu minnoş hepsini yedi. Eee o güzel mamayı yedikten sonra yanımda ayrılırmı hiç. Durdu poz bile verdii :)


Nevresim değiştirildiğini arka odadan anlayıp odaya koştur koştur gelen bir kedim var :)


 Dışarıdan gelen şeyleri 40 saat koklar koklaar koklaar :)





Bu pozu tesadüfen yakalamışım. Fotoğrafları bilgisayara atıp görünce çok güldüm :D



Bir duş sonrası böyle geçiyor :)





 Fırında kestane pişirdim ooh çokta güzel oldu :D


Balık krakerleri küçükken kardeşimle ne çok yerdik :) Önce kuyruklar yenir sonra gövdesi ikiye ayrılır falan :D 


Hepsini ben yedim pişman değilim :D

11 yorum:

  1. canım bayıldım fotolara eline ve emeğine sağlık pisilere bittim, kestaneler, kekler hepsi nefis görünüyor ;))

    YanıtlaSil
  2. Canım emeğine sağlık resimler muhteşem bakarlen keyif veriyor ve gülümsetiyor.Devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Ohhhhhhhaaa diiyorumm!İstanbula dibim düştü!Gözümden yaş geldi desem inanırmısın hay eskişehiri yazan aklıma ben ya :/// Bidaha ist fotosu ekle ulen :(

    YanıtlaSil
  4. ne güzel karelerr bunlar ellerine sağlık! özellikle kediler ve dış mekanda çekmiş olduğun resimlere bayıldım, içim açıldı diyebilirim o pamuk şekerin rengine, beyaz kedişin onu koklayışınai, tatlıları es geçiyorummm hehe :)

    YanıtlaSil
  5. Canım o beyaz kedi senin kedin mi?Yerim ben onu yaaa ne şeker şey öyle!!!!O sokaktaki zavallılara ne demeli? Biri paslı demiri mi yalıyor bana mı öyle geldi??Hiç kıyamam yaaa:((

    YanıtlaSil
  6. çok güzel kareler istanbul sevdası gibi olmuş ama o son ekler pastalar hmm nefiss:)
    mutlu haftalar canım
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. AHHH ama insanın canu çekio =(((

    http://fluhayat.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. seviyorum senin bu bölümünü .. benimdeee fotorafmakinem gelsin hicbirsey birakmicm herseyi cekecem:)) ellerine emegine saglik bütün resimler müthis .. sevgilerimle

    YanıtlaSil
  9. cok guzel fotograflar ama canımı kestane cektirdin :))

    YanıtlaSil
  10. @classy one Teşekkür ederim canım :)

    @roseangel Teşekkür ederim canım. Devamı gelicek gelicek :)

    @nasli_ hahah yerim senii yerim :D

    @cecilia teşekkür ederim canım :)))

    @lame ve dore evet canım o beyaz kedi benim :)
    O sokaktakilerin ıslak fare gibi durduklarına bakma bizim burda herkes kedileri çok sever. her köşe başında muhakkak yemek- kedi maması- su olur. Bu konuda çok duyarlı herkes. Hiç bir kedi aç susuz kalmıyor burda.
    Orada o minnoş demiri yalamıyor. Duvarın üzerinde tüylerini yalarken çekmiştim. Tüyleri uzun oldugu için öyle kafa geri gitmiş :D

    @reçelim teşekkür ederim canıım :)

    @fluu çok feci çektiririm huehu:D

    @petrolmavisevilmezmi teşekkür ederim canım. Senin fotoğraflarınıda merakla bekliyorum :)

    @pınar çetin teşekkür ederim canım. Can çektirme konusunda üstüme tanımam huheu:D

    YanıtlaSil
  11. oooh afiyet olsunnn canım çektii :D özelliklede balık krekeri sevmeyen var mıdır ki? (:

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...