11 Ocak 2012 Çarşamba

Avon Foot Works Topuk Yumuşatıcı Krem

Merhaba :)
 Bu kremi daha önce kardeşimin yolladığı yılbaşı paketinde göstermiştim. O günden beri her gece yatmadan önce bu kremi ayaklarıma sürüyorum. Avonun bu kreminden bu kadar memnun kalacağımı hiç düşünmemiştim. Daha önce özellikle ayak kremi adı altında bir krem kullanmıyordum. Vücut kremlerimide ayaklarıma sürerdim. Bu ilk ayak kremim diyebilirim. Eh sevgili ayak kremi senin ayakları böyle yumuş yumuş yaptığını bilseydim daha önce almazmıydım hıııı.
Avonun el kremlerini seviyorum fakat cilt bakım ürünlerine daha önce yaşadığım tecrübelerden ötürü fazlasıyla önyargılıyım. Bu kremle beni şaşırttın Avon evet. 
Ben bu kremi yukarıdada belirttiğim gibi gece yatmadan önce ayaklarıma sürüyorum. Topuk yumuşatıcı olarak geçiyor ama ben komple tüm ayağıma sürüp çorap giyiyorum. Sonuç sabah uyandığınızda yumuşacık neme doymuş ayaklar :) Fiyatı emin değilim fakat 6-7 tl civarında olması lazım. Uygun fiyatlı bir ayak kremi arıyorsanız bu kreme şans verin derim..

İçerik ve ürünün üzerinde yazan bilgiler 


 Avon bu ürün için ne demiş bakalım..

Antimikrobiyel bir madde olan Benzalkonyum Klorür ile formüle edilmiştir.

Kuru çatlamış topukları rahatlatır. Zengin, yağsız formülü ayakları nemlendirilmiş hisli bırakır. Cildi normale döndürmeye yardım etmek için nemi ciltte tutar.

Kullanımı: Parmak uçlarınızla nazikçe masaj yaparak ayaklarınıza uygulayınız.

5 yorum:

  1. Merak ettim bir denemek gerek

    YanıtlaSil
  2. ben yazmıştım bunun yazısını hem de aylar önce,okusaydın bilecektin cadı :D hahahah bi an nasıl da bi anne gibi azar verdim görüyo musun :D şaka yapıyorum tatlım şimdi kötü izlenim bırakmayayım,ama öyle bi anlatmışsın kiiiiiiiiiiii...kreeeeeeeeeeeeeeeeem nerdesiiiiiiinnn,du ben bi bakiyim da süreyim diyesim geldi şu an :)) Güle güle kullan tatlım... :))

    YanıtlaSil
  3. @böcük hahaha deli hatun :D Okumuştum senin o yazını ama avon diye ilgimi çekmemiş olabilir. Kardeşim yollayınca deneme fırsatım oldu benimde :)

    YanıtlaSil
  4. deseydin ben yollasaydım bebeğim bak şimdi oldu mu bööle :D hahaha neden böle gurur yaptım ki şimdi :D ben arada ellerime de kullanıyorum ama nasıl güzel anlatamam :)) bunun peeling olanı var bi de,yazımda bahsetmiştim.O da ciddi ciddi işe yarıyor,mucize gibi...Çok ayakta durunca sertleşme oluyo başparmağımın altındaki kısımda...Ben de gece sürdüm ertesi gün yumuşacık oldu ayağımda sertleşen bölge :))) şimdi vazgeçilmezim :))

    YanıtlaSil
  5. heh o parmak sorunu bendede oluyor :D Du sen ben o peelingide alayım yahu.Belki kardeşim gönderir yine haha.Şşş sevgili kardeşim okuyorsan duy sesimi burdan :D:D:D:D

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...