13 Aralık 2011 Salı

INGLOT YSM Sıkıştırılmış Pudra

Merhaba:)
INGLOT YSM Sıkıştırılmış Pudrayı alalı birkaç ay oluyor. Kullanılmamış halinin fotoğrafını malesefki çekmemişim. Bu yüzden ortası sömürülmüş fotoğraflar için kusura bakmayın :))))
Ürünün yapısı yumuşacık yüzde varmı yokmu hissetmiyorsunuz bile. Hiç bir rahatsızlık vermiyor. Kapatıcılığı orta derecede ve kalıcılığı oldukça yüksek. Benim cildim karma ve bende kesinlikle parlama yağlanma yapmadı. 
Bu pudranın tek kötü yanı çok toz toz olması. Fırçayı değdirdiğiniz an pudra heryere dağılıyor ve toz toz oluyor. Bu toz toz olma sorunu sürerken oldukça rahatsız edici. İçinden birde kendi süngeri çıkıyor fakat süngerle uygulamak pek mümkün değil. Pudra çok yumuşak ve toz toz olduğu için süngerle kontröllü bir biçimde sürmek oldukça zor. Ayrıca hiç bereketli bir üründe değil. Zaten sürerken yarısı yüzünüze yarısı havaya karışıyor. Bu sebeplede kullanım ömrü oldukça az. Ben 4-5 kullanım sonrasında ortasını gördüğümü söyleyebilirim. Fotoğraflarda gördüğünüz kadarınıda kalıcılığından memnun olduğum için özel günlere saklıyorum.
Eğer toz toz olmasını sorun etmiyor - "Benim cildim karma-yağlı. Gün içinde yüzüm parlamasın ve gün boyu mat kalsın" diyorsanız - birde üstüne cildiniz çok sorunlu bir cilt değilse koşa koşa gidin ve bu pudrayı alın :) Fiyatı yanılmıyorsam 47 TL olması lazım..

*Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz..





 Fırçayı sürünce işte böyle toz toz oluyor



 İçeriğini merak edenler için


 Renk seçenekleri



INGLOT Bu pudra için ne demiş

Genç ve problemsiz ciltler için idealdir.
Yağlı cildi matlaştırır.
Kolay rötuşlar için mükemmeldir.
Gözenekleri tıkamaz ve lekelere yol açmaz.
Cilde çok iyi tutunma özelliğine sahiptir.
Paraben içermemektedir.
Hayvanlar üzerinde test edilmemiştir.

13 yorum:

  1. Cnm,kabuki fırça kullanırsan tozlanma olayını biraz hafifletebilirsin.en azından fırçaya aldığın pudranın daha azı uçar.

    YanıtlaSil
  2. @kozmetikperisi bilgilendirmen için teşekkür ederim canım. Birde o şekilde deniyeyim bakalım:)

    YanıtlaSil
  3. kadife gibi duruyor ben çok beğendim görüntüde ama tabi alıp kullanmak gerek memnuniyeti dile getirmek için güzel paylaşım canım
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @reçelim teşekkürler canım. Ciltteki duruşu gerçekten çok güzel. Kadife gibi dedin ya evet aynen öyle :)))

    YanıtlaSil
  5. Inglotun bütün ürünlerine bayılıyorum özellikle göz kalemine. paylaşım için teşekkürler:) Bu arada ben de blog camiasında yeni katıldım moda, dekorasyon makyaj vs hakkında postlara bakmak isterseniz blofguma beklerim:) http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. ben de bu ürünü merak ediyordum cabm,sağol bilgilendirme için ama çok tozuması ve erken bitmesi güzel değilmiş.öpüyorum çok <3

    YanıtlaSil
  7. @trendsum Teşekkürler canım.
    Blogun hayırlı olsun inşallah kalıcı olursun tatlım:) Takipindeyim :)

    @Makyaj güncem Tek kötü yanları o ama ciltteki duruşunu gördükçe sürekli alınası bir ürün :) Erken bitmesinden dolayı fiyatı biraz daha uygun olsaydı sürekli alınabilecek bir pudra olabilirdi :)

    YanıtlaSil
  8. Toz toz oluyorsa sevmedim :( Ama yapısı güzel görünüyor

    YanıtlaSil
  9. Pudranın özellikleri iyiymiş ama bu kadar çabuk bitmesi ve toz toz olması eksi özellik olmuş ...

    YanıtlaSil
  10. ben amc pudra yı kullanıyorum. ponponla kullanınca tozutmuyor, tavsıye ederım :)

    YanıtlaSil
  11. Aslında amc pudrayı bende çok merak ediyorum ama bu tozutunca hiiç alasım gelmedi onu. Adam gibi bir ponpon alıp onunlada denemek lazım :) Teşekkürler canım tavsiyen için :)

    YanıtlaSil
  12. ben de bu pudrayı çok çok çok severek kullandım, yaklaşık 4-5 ayda bitirdim. tozlanmaması için süngerle uygula bence, hem tozlanmıyor hem ciltle bütünleşiyor :) ama fondötenin üstüne sürüyorsan çok ağır durabilir.. yeniden alıcam sanırım, başka bir pudra önerin yoksa?

    YanıtlaSil
  13. @what's next eğer 4-5aydayanıyorsa tekrar bunual derim.Çünkü ciltteki duruşu çok güzel :)
    Ben süngerlede kullandım fakat süngerle sürünce pek doğal durmuyor. Çok pudralı bir görüntü oluşuyor. Birde süngerle kullanınca dibi daha çabuk geliyor sanki:p
    Anormallik bende bende bana pudra dayanmıyor. Hemen dibini görüyorum :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...