26 Aralık 2011 Pazartesi

Çekiliş Kazandım :)

Merhaba:)
Nimo Stylo isimli blogun sahibi sevgili Ceren, Tanaçan Kozmetiğin katkılarıyla bir çekiliş düzenlemişti. Ojeleri görünce gözlerim faltaşı gibi açıldı ve katıldım tabiki :D Katıldığımı bile unuttuğum bir çekilişti. Perşembe günü çekilişi sonucu belli oldu ve daha önce hiçbir çekilişi kazanamamış ben bu güzel ojeleri kazandıım :) Justuntitled. sms ile haber vermese belkide kazandığım gözümden kaçabilirdi..
Buradan Sevgili Ceren'e ve Tanaçan Kozmetiğe tekrar teşekkür ederim :))
Haber verdiği içinde kod adı 429uma teşekkürleer:D
Gelelim fotoğraflaraaa :)

China Glaze Seasonal Sparkles 
*Fotoğrafların üzerine tıklayarak büyük hallerini görebilirsiniz..


Paketin içinden birde tırnak sticker ı çıktı :)





Pamuk hanım koklayıp kağıtları ısırmaya çalışmazsa olmaz tabiki :D

11 yorum:

  1. ihhhiii >:))
    Ne güzel bir kediş o ya yarim ben onuuu :))
    Annsei sevmeye gelmek istiyorum :))

    Beğenmene çok sevişdnim, güzel günlerde kullan tatlım, senin kem talihini de açtık hadi bakalım devamı da gelsin ::))

    YanıtlaSil
  2. sevindim canım tebrikler ElifGKduman

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ederim, güle güle kullan. Ben de senin çekilişini kazanacağım için epey umutlanmıştım ama olmadı :))
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. @nimo gel seev mıncıklaaaa :D Ama çok mıncıklayınca söyleniyo kızıyo on saat konusuyo bildiğin heheh:)))
    Teşekkür ederim canım :) Şansım yok şansım yok diyordum ama bir açıldı tam açıldı :D

    @southwestandmid Teşekkür ederim canım:)

    @mor leke Teşekkür ederim canım:)
    Aslında umutlanınca çıkmıyomudur nedir bilemiyorum :D Ben her çekilişe bir hevesle katılıyordum. Cerenin çekilişini görünce delirdiim çıldırdım hatta. katıldım ama hiiç ümitli değildim bana çıkacağından. Sonucu okuyunca nasıl bir şaşkınlık geçirdiğimi sen düşün :)

    YanıtlaSil
  5. süper hediyeee ! =) güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  6. @alice teşekkür ederiim :)

    YanıtlaSil
  7. gule gule kullan. burda da bir cekilis var. :))

    http://the-lizard-queen.blogspot.com/2011/12/hediye-1v1y-ile-ylbas-cekimimiz-ve-250.html

    YanıtlaSil
  8. @gizem dalyan teşekkür ederim canım :)
    Link için teşekkürler blogundan haberdar değildim takibime aldım çekilişe katılacağım :)

    YanıtlaSil
  9. Ahahah ben de rica ederim kuzum =D Güle güle kullan hepsini en az benim kadar oje delisi olan arkadaşııım :* Şansından bize de bulaştır yahu:p :)

    YanıtlaSil
  10. Tebrikler canım, şahane şeyler kazanmışsın :)

    YanıtlaSil
  11. @sevda s. teşekkür ederim kuzuum :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...