1 Kasım 2011 Salı

D&R, Claire's ve Yves Rocher Alışverişim

Merhaba güzellerim:) (ne alakaysa cicişlerim yazasım geldi ıy mıy öö durumları olmasın diye tuttum kendimi :D:D korkmayın yazmıyacağım :D )
 Size dün yaptığım ufak alışverişimi göstermek istiyorum :) 

Geçen gün sevgili Özden'in şu videosunda D&R'da bazı kitapların 4 TL den satıldığını öğrendim. Videosunu izledikten sonra hemen D&R ın sitesine girip kitapların listesine baktım. Listeyi görmek isterseniz sizi şöyle alayım :) Bu listeden dört kitap seçtim fakat seçtiğim kitaplardan iki tanesi ellerinde malesefki kalmamış. Başka bir şubelerinde olduğunu söylediler. Getirtme imkanım olduğunu öğrenince hiç dururmuyum hemen sipariş verdim. Diğer ikisinide cuma günü alacağım :)
Jeanne Kalogridis - Ben, Mona Lisa
Melissa De La Cruz - Maskeli Balo


Bu kitap kardeşimin siparişi. Kendisi Muğla'da okuyor. İndirimi onada haber verdim fakat Muğla'da D&R yokmuş. Ders arasında aceleyle bir tane kitap seçmiş. İsmini verdi ve onada bunu aldım :) 

Sarrah Dessen - Sadece Dinle


 Yves Rocher da kelebek etiketli ürünlerde %40 indirim olduğunu öğrenince kendimi bir anda rafların önünde buldum :D Bir tane kapatıcı alma niyetindeydim fakat indirimde olan kapatıcı sivilceler içinmiş. Öyle olduğunu öğrenince almadım. Hiç ihtiyacım olmadığı halde sırf şişesi hoşuma gitti diye elimi buna attım. Üzerindekileri okuyunca kendisi aklımı çeldi ve hazır %40 indirimdeyken alıverdim. Almaz olaydım. Dün gece denedim ve gözlerim saatlerce cayır cayır yandı. Aman diyorum bu üründen uzak durun. Çok kötü çok. Ben normalde göz makyajımı zeytinyağıyla çıkarıyorum. Çıkardıktan sonra Garnier in makyaj temizleme toniğiylede üstünden geçiyorum. Demekki yeni maceralara atılmamak lazımmış. Yüzüm için kullanabilirim bilmiyorum. Fiyatı normalde 19.90 TL . Ben 11.94 TL ye satın aldım. Daha sonra bu üründen ayrıntılı olarak kötü kötü bahsedeceğim hiç merak etmeyin :D



Claire's de şu sıralar sezon ürünlerinde 4 al 3 öde fırsatı var. Ben 2 tane ürün aldım. Niye 1 oje daha alıp bir tanede hediye edinmedim diye şuan düşünüyorumda sanırım o an cimriliğim tuttu ve 3 tl yi bir ojeye daha vermek istemedim :D
Günün makyajı bölümünden bazılarınız bilir ben genelde kahverengi tonlarında makyaj yapan bir insanım. Renkli farım 1 - 2 tanedir. Onlarıda kullanmam ha :D Nedense bunu görünce çok beğendim ve aldım. Yarın okula giderken deneyeceğim. Gözümdeki halini yarınki günün makyajı yazımda görebilirsiniz:) Numarası 04 ve fiyatı 7.99 TL Ojenin numarası 78 fiyatı ise 2.99 TL Ojenin tırnaktaki duruşunu şurdan görebilirsiniz.


Farın rengi bu şekilde


5 yorum:

  1. Aiyy far çok güzelmiş cidden:) Güle güle kullanmalar cicigıdım:D

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullan canımm :)
    Ben D&R indirimini görünce abartıp 15 tane kitap aldım nasıl taşıdığımı bi ben bilirim ama :D

    YanıtlaSil
  3. @justuntitled. oiiiyy teşekkür ederim canım :D

    @j.d Teşekkür ederim canım :) 15 kitap maşallaah diyorum:D Hangilerini aldın çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan hepsini, farın rengine bayıldım

    YanıtlaSil
  5. @sevda s Teşekkür ederiiim :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...