9 Kasım 2011 Çarşamba

The Body Shop Salatalık Özlü Tazeleyici Tonik


The Body Shop 'ın 9.90 TL lik standlarından aldığım bu tonik benim 1. şişem. Kendisine bayım bayım bayıldığımı söyleyebilirim :) Özellikle kokusu çok hoşuma gidiyor. Oldukça hafif bir yapısı var. Ben bu tarz hafif yapılı ürünleri daha çok seviyorum. Kullanır kullanmaz cildimin ferahladığını temizlendiğini hissedebiliyorum.Aynı zamanda çokta güzel yumuşatıyor ve nemlendiriyor. Cildimde herhangi bir kızarıklık-yakma-tahriş etme gibi sorunlara sebep olmadı. Dediğim gibi çok çok hafif bir tonik. Kendisinden fazlasıyla memnunum. Bitmesine yakın 1 şişe daha alacağım. Bu serinin birde temizleme sütü varmış. Onuda çok merak ediyorum. Kullandığım temizleme sütü bitince onu denemeyi düşünüyorum. Ürün 250 ml lik şişesinde satılıyor ve fiyatı 9.90 tl
Şu sıralar The Body Shop mağazalarında Originals serisinde 3 al 2 öde fırsatı var. Nezamana kadar devam edecek bilmiyorum ama bu fırsatı değerlendirmekte fayda var :)

Şişenin arkasındaki etikette yazan açıklama ise şu şekilde


Bu ferahlatıcı, serinletici salatalık özleri içeren tonik, temizleyicinin, kirin ve makyajın kalıntılarını cildi kurutmadan ortadan kaldırır. Pamuklu pede uygulayın ve cildi temizledikten sonra silin. Gözle teması halinde, temiz suyla durulayın. Günlük cilt bakımının parçası olarak kullanın



7 yorum:

  1. ben seaweed serisinin toniğinde inanılmaz mtsuzum.
    berbat etti yanaklarımı.
    toniğim bitene kdr almıcam bir sey ama aklımda bulunsun.
    kske tester verseler ya denesek tonik bu hemen yakyommu kızartıyo mu belli olur.

    YanıtlaSil
  2. @kova kadınıyım ben canım cildine iyi gelmediyse bitmesini bekleme bence hiç kullanma. Cildine yazık.Bunun fiyatı zaten öyle pahalı değil bence alıp bir dene derim. Cidden çok çok hafif bir tonik ve diğer tonikle yaşadıklarını bununla yaşayacağını pek sanmıyorum

    YanıtlaSil
  3. salataligin yüze faydali oldugunu bilmiyordum, sagol sayende ögrendim. güzel birseye benziyor. güle güle kullan canim faydasini gör <3

    YanıtlaSil
  4. @Çirkin Hatun Teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel, cilt bakım ürünlerinden memnun olanlara seviniyorum. Ben pek memnun kalamıyorum son zamanlarda. Acaba sivilceli cilde de iyi gelir mi?

    YanıtlaSil
  6. salata kokusunu severim, güle güle kullan : )

    YanıtlaSil
  7. @sevda s. canım benim cildim sivilceli değil net bir şey söyleyemem ama son 10 gündür abur cubura çok feci sardığım için sol yanağımı sivilce bastı diyebilirim. Bütün yüzüme uygularken sol yanağıma özellikle ayrı bir pamukla yapıyorum ve rahatlattığını söyleyebilirim. Genel olarak böle bi sorunum olmadığı için sende nası bi etki yapar bilemiyorum canım

    @viva teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...