20 Ekim 2011 Perşembe

ilk mim :)

justuntitled.  beni mimlemiş ve bu saatte okuyunca ilk mim in heyecanıyla soruları cevaplayayım dedim:)
 


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?

1 kez uyandıktan  sonra ve akşam eve geldikten sonra.

2-Cilt tipin nedir ?

Karma

3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?

Videosunu çekmiş olduğum doğum günü paketimden çıkan oriflame ın üzüm özlü yüz yıkama jelini kullanıyorum ve çok çok çok memnunum


4-Peeling yapar mısın ?


Evet haftada 1 kere yapıyorum

5-Peeling ürünün ne marka ?


Nivea arındırıcı peeling. Fakat yves rocher in kayısılı peelingini alıp ona geçeceğim.


6- Nemlendiricin nedir ?

Diadermine. Yazısınıda yazmıştım hatta. Buyrun şurdan :)


7-Çillerin var mı ?

Hayır

8-Göz kremi kullanıyor musun ?

Hayır kullanmıyorum. Kullanmayı düşündüm fakat okuduğum yazılarda yaşımın daha erken olduğuna karar verdim. Bilemiyorum bu konuda aslında çok kararsızım. Yaşım 22 bu arada :)

9-Cildin akneye meyilli midir ?

Hayır. Bir şeye çok sıkıntı yaparsam tek tük çıkabiliyor


10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?
Önceden sadece denize havuza gittiğim zaman kullanırdım fakat bu konuda bir çok yazı okudum sürekli olarak kullanmam gerektiğini farkettim. Kısacası evet bir süre önce kullanmaya başladım.


11-Fondötenin nedir ?
Loreal infallible. Buyrun şöyle alıyım sizi :)


12-Kapatıcı kullanıyor musun ?
Evet innova nın bir kapatıcısını kullanıyorum memnunum fakat yapısı sanki yoğunmuş gibi geliyor. Değiştirmeyi düşünüyorum ama ne ile değiştireceğime henüz karar vermedim


13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?

Bunu merak ediyorum aslında ama bilmiyorum


14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?
Kendileriyle büyük aşk yaşıyorum :D  Acelem yoksa ve üşenmez isem günlük olarak kullanıyorum. Aslında kirpiklerim uzundur ama takma kirpik kullanmayı seviyorum :)


15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?

Buna hiç dikkat etmiyorum malesef.. Bittiği zaman yenisini alıyorum.


16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?

Avon super extend maskarayı kullanıyorum ama maybelline one by one ı alacağım. Ben bittikçe alanlardanım. Çeşit çeşit maskaram yoktur. Çeşit çeşit maskarası olanlarıda hiçbir zaman anlamadım anlamıyacağım :)


17-Sephora mı MAC mi ?

Mac

18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?

Fırçalar ve parmaklarım :D

19-Far bazı kullanıyor musun ?

Hayır

20-Ya yüz için ?


Evet. inglotun makyaj öncesi bazını kullanıyorum


21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?

Kesinlikle golden rose un tekli farlarından olan no 121. Bu renge bayılıyorum

22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?

Jel eyeliner

23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ? :)

Genellikle rimel sürerken bunu hep yapıyorum :D Bir gün çıkıcak ama du bakalım nezaman :D

24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?

Hiç kullanmadım.


25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?

Hayır

26-Favori rujun nedir ?

Ruj ve gloss kullanmıyorum. Daha çok renk veren lip balmlar hoşuma gidiyor.


27-Peki gloss ?


Yukarıdada dediğim gibi ruj ve gloss kullanmıyorum. 1 tanecik glossum vardır zaten. O da
Maybelline watershine gloss (560-strawberry)


28-En sevdiğin allık hangisi peki ?


Flormar'ın allıklarını seviyorum. Bir dönem kullanmıştım sonra maybelline in köpük allığına geçtim. En son flormarın pretty serisinden bir allık aldım. Şuan onu kullanıyorum. Kullandıklarım arasında en çok son aldığımı sevdiğimi söyleyebilirim :)


29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?


Hayır güvenemediğimden hiç yapmadım. Sonrada yasak geldi zaten

30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun ?

Market kozmetiği olarak Gratis ve Watsonsdan haberdarım.. Birde Rossmann var ama malesef istanbulda olmadığı için henüz oradan alışveriş yapmak kısmet olmadı. Watsons ı seviyorum. Gratise pek ısınamadım açıkçası :)


31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?

Hayır


32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?


Acelem varsa benden sakarı yoktur :D


33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?


Göz çevresinin araba farı gibi bembeyaz yapılması ve abartı allık



34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?


Doğal tonlar


35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?

Jenifer Lopez


36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?


eye liner


37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?

Evet bakkala markete çıkarım


38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?

Solgun

39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?

Mac

40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?


Bence insanın kendisini daha iyi hissetmesini ve mutlu olmasını sağlıyor. En azından benim için öyle :)




j.d. , Tanyeli , Ezgi    Sizleri mimledim çıtırlarıııııııım :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...