20 Eylül 2011 Salı

Loreal Infallible Pudra

Bir önceki yazımda loreal infallible fondötenden bahsetmiştim. Şimdi gelelim bu serinin pudrasına. Bütün yaz boyunca bu pudrayı kullandığımı söyleyebilirim. Çokda bereketli çıktı bitmek bilmedi.  Ürünün iki çeşidimi var yoksa iki farklı ambalajımı var bilmiyorum. Yukarıdaki fotoğrafta yer alan ürünün ambalajında spf 20 güneşten koruma özelliği olduğu yazıyor .  Bendeki ürünün ambalajı ise aşağıdaki şekilde. Üzerinde spf  20 şeklinde bir yazı yok. Fakat bazı kozmetik ürünleri satan sitelerde aşağıdaki ambalajlı  ürün için spf 20 güneş koruma özelliğine sahip olduğu yazıyor. Bu konuda net bir bilgiye sahip olmadığım için yorum yapamıyacağım.

Fondöteni gibi bununda rengi bana birazcık koyu geldi malesef. Mağaza ışıkları ve çakal satıcı bayan yüzünden mağdurumda mağdurum :D  Ürün fotoğraftada görüldüğü gibi tarafımca kenarlarını bile affetmeksizin kazıyarak sömürülmüş durumda :) Kapatıcı özelliği gayet güzel ve bir süre sonra parlama yağlanma yapmıyor. Kalıcılık açısındanda beni tatmin ettiğini söyleyebilirim. Almayı düşünenlere tavsiye ederim. Aldığım fiyatı şuan hiç hatırlamıyorum ama kozmetik ürünleri satan sitelerde fiyatı  40-45 TL arasında değişiyor.



 Ürünün internet üzerinde yer alan açıklaması ise şöyle 

Infaillible fondöten pudra, maske etkisi olmaksızın 12 saat boyunca yorgunluk işaretlerine karşı koyan sıkıştırılmış bir fondötendir. Dahası, esnek süngeri ve aynası sayesinde nerede olursanız olun kolay bir kullanıma olanak sağlar.

Ciltle bütünleşen pudra, yüksek dayanıklılığa sahip pigmentlerle zenginleştirilmiş formülü sayesinde size mutlak bir bakım sunar. Dahası, bu sıkıştırılmış fondöten komedojen değildir ve ve SPF 20 koruması temin eder.



Bu ürünü bir daha alırmıyım bilemiyorum. Şuan inglotun bir pudrasını kullanıyorum fakat Max factor creame puff veya m.a.c studio fix'i de denemek istiyorum. Henüz hangisini alacağıma karar veremedim :)

4 yorum:

  1. Bende bu pudradan kullaniyordum. Ama sana Max factor ürünlerini siddetle tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  2. Daha önce max factor pudrasını kullanmadım fakat creame puff u çok öven var büyük ihtimalle ilk önce onu alacağım. Teşekkür ederim canım tavsiyen için

    YanıtlaSil
  3. merhaba ;

    max factor'u dene mutlaka :) orta kapatıcılıkta ama dogal bır gorunum saglıyor :)

    mac ı ben de denemek istiyorum :) kendi bloguma da beklerim :)
    http://bakimliyimbakimlisinbakimli.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Gamzecim tavsiyen için teşekkür ederim. Bu arada blogundan haberdar değildim iyiki link bırakmışsın takibe aldım :)

    YanıtlaSil



Blog linkinizi bırakmak için yazdığınız yorumlar yayınlanmıyacaktır. Bilginize!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...